Protel CRM & Co

protel CRM alati

Odnosi sa gostima – Hotel Guest Relations

Hotelski informacijski sistem za upravljanje odnosa sa gostima

Gosti ne rezerviraju samo sobu, nego žele nešto više, nova iskustva. Glavna misao Guest/Customer Relationship Management – CRM je pružiti vrhunsko iskustvo, koje će nadilaziti samo prosječan boravak gosta u hotelu. CRM omogućuje hotelu, da bolje upozna svoje goste. Na bazi stečenih podataka može hotel početi i održavati specijalan odnos sa svojim najboljim gostima, može prilagoditi boravak, pripremiti specijalnu ponudu, programe, usluge i promocije.
Pročitajte više o protel CRM funkcijama: CRM & protel

 

SALES-target1
protel Sales & Marketing:
Glavni modul za ciljne marketinške kampanje i marketinške aktivnosti
mailing_img
Mailing expert & više…:
Izvedite efikasne  mailing akcije i napravite marketinške kampanje
vip-card--psd_30-2629
Auto VIP:
Kako bi se svaki gost osjeća posebno i cijenjeno
Message-Center-icon
protel Messenger:
Automatski emaili ili SMS poruke za vašeg gosta – poslani izravno iz protela
Survey
protel Survey:
Anketni upitnik za goste (u oblaku). Upotrijebite ga u kombinaciji sa protel Messenger i Voyager, da bi dobili najveći učinak.
Voyager
protel Voyager , protel Guest Journey:
Kolekcija protel alata, koji podupiru komunikaciju sa gostom u svim fazama njegovog odnosa sa hotelom
(prije-dolaska, tijekom boravka, poslije boravka).